IFK NORRKÖPING - hjälp satarna....



IFK Norrköping fortsätter att skämma ut sig själva och staden (tack Vargarna & Dolphins för att ni gör ert bästa att upprätthålla någon stolthet i staden) å de grövsta.

Nya Parken är dessvärre ett stående bevis hur en samling inkompetenta personer som på något ovisst sätt har lyckats klättra upp i toppen inom näringsliv och kommun blåser bort en stor säck med skattepengar utan att få något egentligt tillbaks... finns bara ett ord för arenan: SKIT ARENA!!

Inte nog med att detta elände byggs - det byggs också utan att vara sig kommun eller arenabolag vet vem som ska betala för underhåll eller vem som ska få intäkterna för arenanamnet (om de nu någonsin lyckas sälja det)..

Peter Hunt gör ett starkt jobb med att lyfta upp liken som HANS företrädare på posten så snyggt sopat undan. Själv har jag dessvärre tagit ställning genom att konsekvent vägra besöka detta fördömda tempel, även om jag vet att IFK behöver varenda krona de kan få - men jag mår helt enkelt dåligt av att gå dit.

Istället läser jag allt om peking, jag är medlem i klubben - jag anmäler nya medlemmar till klubben - jag köper alltid IFK plastpåsen när jag handlar (när den finns) osv... men jag går inte dit! Vilket känns hemskt då det under långtid har varit en högtidsstund  som under åratal alltid har fått högsta prioritet.

Nu har vi dock ett nytt sätt vi kan hjälpa klubben ekonomiskt utan att det kostar oss något extra när vi spelar hos Svenska Spel:



www.ifknorrkoping.se förstasida finns det en banner från Svenska Spel - Klicka på den och Ni blir automatiskt förflyttade till dera inloggning. IFK NORRKÖPING får därefter provision (gissar på 2,50% på dina spel som du lägger. Detta måste upprepas varje gång du spelar


Kommentarer
Postat av: Filip

Jaa, det lär bli spännande att se om Crump är med eller inte. Han är ju en extremt viktig förare borta mot er, på er jävliga bana ;)

2009-09-16 @ 21:53:09
URL: http://boojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0